نخستین برد مهرام با سرمربی تیم ملی در لیگ بسکتبال

۰۲م آذر ،

185-5.jpg

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی مهرام بر صنایع ماهشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی مهرام مدافع عنوان قهرمانی برابر صنایع ماهشهر آغاز شد.

در اولین مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر تیم بسکتبال مهرام میزبان حریف جنوبی خود بود که با درخشش بازیکنان جوانش توانست با نتیجه ۸۵ بر ۷۱ به پیروزی برسد. شاگردان بچیروویچ در این مسابقه در حالی با ترکیب فرید اصلانی، وحید حاجیان، صمد نیکخواه بهرامی، هومن رضایی و فرید زرقی وارد زمین شدند که مصطفی هاشمی سرمربی فصل قبلشان از بر روی نمیکت تماشاگران بازی آنها را نظاره می کرد.

در طرف دیگر میدان نیز یونس لاله زاده، مهدی زکی زاده، محمد شاهسوند، امیر ببرشکن و کوکیناس بازی را آغاز کردند.

مدافع عنوان قهرمانی کوارتر اول را با حمله‌های ناموفق آغاز کرد و در طرف دیگر نیز حریف هرچه می‌زد وارد سبد می‌شد. با برتری امتیازی صنایع بچیروویچ بازیکنانش را به دفاع بهتر فراخواند و با اینکه اشتباه فرید زرقی کاپیتان تیم ملی را عصبانی کرد اما مهرام به خود آمد و توانست با حریفش پایاپای عمل کند.

کادرفنی مهرام از همان کوارتر اول بازیکنان جوانی چون امیر صدیقی و سجاد مشایخی را وارد زمین کرد و آنها نیز عملکرد خوبی داشتند. دفاع خوب مهرام و امتیازهای آنها با امتیازآوری یونس لاله زاده در طرف دیگر میدان روبه رو می شد.

دقایق پایانی کوارتر اول بسیار نزدیک بود و نیمکت مهرام با رهبری مهدی کامرانی کاپیتان این تیم که در این مسابقه وارد زمین نشده بود، به خوبی بازیکنان را تشویق می‌کردند اما در ثانیه‌های پایانی امتیاز سنتر خارجی صنایع برتری این کوارتر را برای تیمش رقم زد. مهرام در کوارتر اول ۱۷ بر ۱۶ مغلوب شد.

کوارتر دوم مسابقه پر امتیازتر بود. مهرامی‌ها با اینکه سعی داشتند دفاع متمرکزی برابر حریف داشته باشند اما بازهم به مشکل خوردند. مهدی کامرانی از ابتدای کوارتر دوم وارد میدان شد و هماهنگی این تیم را بیشتر کرد تا میزبان با درخشش بازیکنان جوانش چون سجاد مشایخی و امیر صدیقی در کنار تجربه و امتیازآوری صمد نیکخواه بهرامی فاصله را از حریف به سود خود بیشتر کند.

صنایع ماهشهر دفاع منطقه را در دستور کار قرار داد و توانست دقایقی مهرام را متوقف کند اما عملکرد خوب حسین رحمتی و محسن مرادخانی در زیر سبد دوباره مهرام را به بازی برگرداند. دفاع مدافع عنوان قهرمانی در این کوارتر دفاع بهتری داشت و توانست به خوبی از ضد حمله‌ها هم استفاده کند و در نهایت با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ به پیروزی رسید. مهرامی‌ها در نیمه اول ۴۰ بر ۳۴ برنده میدان شدند.

کوارتر سوم را مهرام سرعتی آغاز کرد. دفاع پرس مهرام از همان نیمه حریف آغاز می‌شد و بازیکنان با توپ ربایی امتیازآوری می‌کردند. علی توفیق سیستم دفاعی ماهشهر را تغییر داد تا بتواند از سرعت بازی کم کند. ماهشهری‌ها فاصله را با اشتباه بازیکنان مهرام کمتر کردند اما بچیروویچ که برخلاف دیدار برابر ماهان آرامش خاصی در کنار زمین داشت به بازیکنانش اعتماد کرد و آنها دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفتند. پرتاب سه امتیازی موفق وحید حاجیان فاصله را ۱۴ رساند اما با این شرایط چهره بچیروویچ نشان می داد هنوز از بعضی حرکت‌های شاگردانش راضی نیست. مهرام در این کوارتر نیز با نتیجه ۲۴ بر ۱۲ کارش را با برد به پایان رساند.

کوارتر پایانی این مسابقه در حالی آغاز شد که مهمد بچیروویچ با دادن روحیه به فرید اصلانی او را به جای سجاد مشایخی وارد زمین کرد. فرید در این مسابقه بسیار زود تعداد خطاهایش بالا رفت و به همین سبب از کوارتر پایانی فرصت بازی به دست آورد. مهرامی ها با عملکرد هماهنگ فرید اصلانی، مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی فاصله را به ۲۰ امتیاز رساندند و کارشان را تقریبان تمام کردند اما در ادامه ماهشهری ها با دفاع متمرکز عرصه را بر میزبان تنگ و فاصله را کاهش دادند تا جایی که بچیروویچ در وقت استراحت به شدت از عملکردشان انتقاد کرد و آنها را به بازی هماهنگتر فراخواند.

در دقایق پایانی این کوارتر میلاد عزیزی دیگر ملی پوش جوان مهرام نیز فرصت بازی در این مسابقه را بدست آورد و به جای امیر صدیقی به میدان رفت. مهرامی ها در حالی که کوارتر چهارم را ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند، در نهایت این مسابقه را با نتیجه ۸۵ بر ۷۱ به سود خود به پایان رساند.

دیگر دیدارهای هفته چهارم در حال برگزاری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.