نخستین تبلت ۴ هزار پیکسلی جهان

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نمایشگر رایانه لوحی با کیفیت ۴K به این معنی خواهد بود که این محصول می‌تواند در بخش افقی نمایشگر ۴ هزار پیکسل را به نمایش بگذارد که این رقم چهار برابر بیشتر از کیفیت نمایشگرهای HD است.
 
 
به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، شرکت پاناسونیک قصد عرضه محلی نسل تازه محصولات خود را دارد. اما در بین آن‌ها دستگاهی دیده می‌شود که از آن با عنوان اولین رایانه لوحی ۲۰ اینچی جهان با کیفیت تصویر ۴ هزار پیکسل و با نام Toughpad 4K UT-MB5 یاد می‌کنند.
 
رایانه لوحی Toughpad 4K بهترین محصول شرکت پاناسونیک در سری تبلت‌های فوق باکیفیت این شرکت محسوب می‌شود.
 
نمایشگر این رایانه لوحی با کیفیت ۴K به این معنی خواهد بود که این محصول می‌تواند در بخش افقی نمایشگر ۴ هزار پیکسل را به نمایش بگذارد که این رقم چهار برابر بیشتر از کیفیت نمایشگرهای HD است.
 
تبلت Toughpad 4K با کیفیت تصویر ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل محصولی است که استفاده از آن به کاربران تجاری پیشنهاد می‌شود و به کمک آن می‌تواند بر فعالیت‌های سازمانی اشتراکی با قابلیت‌های لمسی تمرکز کرد.
 
شرکت پاناسونیک برای این محصول یک قلم هوشمند موسوم به Electronic Touch Pen را نیز در نظر گرفته است که کار را با این محصول آسان می‌کند.این قلم هوشمند به کاربر امکان می‌دهد که هنگام استفاده از آن احساس کند که در حال طراحی روی کاغذ است تا به راحتی بتواند کارهای دستی خود را روی آن انجام دهد.
 
این محصول به سیگنال‌های مادون قرمز مجهز شده است تا از این طریق بتواند هر یک از پیکسل‌ها روی نمایشگر را به صورت مجزا شناسایی کند و از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث با تبلت ارتباط برقرار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.