نخستین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» برگزار می گردد

۳۰ آبان ،
ممتاز نیوز: اولین جشنواره «توان یاب و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد و با مشارکت پرشین بلاگ و ممتاز نیوز همزمان با روز جهانی معلول برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز، شناسایی و معرفی توانمندی های توان یابان در فضای مجازی، افزایش کیفی و کمی حضور توان یابان در فضای رسانه ای مجازی  و تجلیل از فعالان توان یاب در فضای سایبر از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است. این جشنواره در دو بخش اصلی و بخش جنبی برگزار می‌شود. 

موضوعات بخش اصلی شامل توان یاب و آموزش و اشتغال، توان یاب و عرصه‌های مختلف اجتماعی و توان‌یاب و هنر و بخش جنبی این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

  شرکت در اولین جشنواره توان یاب و فضای مجازی برای همه توان یابان و دوستــداران جامعه بزرگ تـــوان یابان کشور که حاوی پایگاه اینترنتی یا وبلاگ می باشند حتــی با داشتن یک پست الکترونیکی درباره توان یابان آزاد است.

برای ثبت نام  می توانید تا پایان روز  ۹/۹/۹۱ به پایگاه اینترنتی www.raad-charity.org مراجعه کنید. از برگزیدگان اولین جشنواره توان یاب و فضای مجازی همزمان با روز جهانی معلول در مراسمی با هدای جوایزی نفیس تقدیر خواهد شد.  فرصت همراهی همیشه مهیا نیست، با قرار دادن لینک زیر در وبلاگ و یا پایگاه اینترنتی در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این جشنواره سهیم باشید.

http://raad-charity.org/fa_IR/news/3214/83/

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.