نخستین حضور تیم والیبال ساحلی ایران در تور جهانی

به گزارش ایرنا، این رقابت ها از روز ۲۰ اردیبشت به مدت پنج روز با حضور ۸۰ تیم برتر جهان در شهر پکن چین برگزار می شود و این نخستین بار است که تیمی از ایران هم فرصت حضور در آن را پیدا می کند.

‘حمید موحدی’ سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون والیبال درباره ترکیب تیم کشورمان در این رقابت ها گفت: با توجه به اینکه مصدومیت زانوی آق محمد سلاق هنوز به کامل برطرف نشده است، تیم دوم ایران شامل رحمان رئوفی و بهمن قلی پور در این مسابقات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: کادر درمانی فدراسیون والیبال حضور نیافتن سلاق در این رقابت ها را توصیه کردند تا روند بهبود او کامل و برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شود.

وی حضور ایران در این مسابقات را تجربه بسیار خوب برای بازیکنان دانست و گفت: این رقابت ها میدانی بزرگ برای ایران است که با قدرتمندترین تیم های جهان باید مبارزه کنند.

موحدی با تشکر از رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال برای پیگیری مستمر و نهایی کردن حضور تیم ایران در این رقابت ها گفت: با پیگیری های آنان مجوز حضور ایران در تورجهانی والیبال ساحلی گراند اسلم از فدراسیون جهانی والیبال دریافت شد.

موحدی همچنین به دیدار اعضای تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان با رییس فدارسیون والیبال اشاره کرد و گفت: در این دیدار داورزنی در خصوص عملکرد گذشته والیبال ساحلی و توقع و انتظارات فدراسیون از بازیکنان ساحلی کشورمان صحبت های کرد.

۲۰۲۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۵۶۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.