نخستین خانه ی داوطلب وکلا در جمعیت هلال احمر افتتاح شد

۲۶اردیبهشت،

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با سفر به استان خوزستان ۱۸ خانه ی داوطلب را در جمعیت هلال احمر این استان تاسیس کرد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ۱۳ خانه ی داوطلب روستایی و همچنین ۵ خانه داوطلب تخصصی واقع در شهرهای مسجد سلیمان، لالی و آبادان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت: از میان خانه های داوطلب تخصصی، اولین خانه داوطلب وکلا نیز به منظور ارائه مشاوره های حقوقی به نیازمندان و اقشار مختلف از سوی وکلای داوطلب در مسجد سلیمان آغاز به کار نمود.

رافع در ادامه عنوان داشت: پروژه های دیگری همچون پایگاه امداد و نجات لالی، انبار امدادی لالی، ساختمان اداری آبادان پایگاه امداد و نجات آبادان- ماهشهر و انبار امدادی به عملک نیز افتتاح گردید.

وی با اشاره به جذب حداکثری نیرو در جمعیت هلال احمر گفت: ۲ هزار و ۵۴ عضو و داوطلب تازه، راه اندازی ۳۶ خانه داوطلب تخصصی و ۵۴ خانه داوطلب عمومی در سطح استان از دیگر برنامه های معاونت امور داوطلبان جمعیت بوده است.

رافع در خاتمه اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان داوطلبان، آموزش، توانمندسازی و ارتقای مقابله و پاسخگویی به حوادث داوطلبان و گسترش خدمات داوطلبانه به منظور تامین اصلی ترین نیازهای اقشار محروم است که با تجهیز نقاط محروم کشور به خانه های داوطلب در سال های اخیر به خوبی محقق شده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.