نخستین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی منطقه ۶ برگزار می گردد

۲۸م آذر ،

نخستین دوره مسابقات رباتیک منطقه ۶ فردا در سالن شهید گلاب با مشارکت اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۶ ، شهردار منطقه ۶ با بیان این مطلب، افزود : پس از پایان موفقت آمیز دوره آموزشی در لیگهای هاکی، ربات جنگجو ، مسیریاب ،نورخور و آتش نشان  محلات اولین دوره مسابقات رباتیک منطقه برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده این مسابقات برای شرکت در اختتامیه جشنواره شکوفا در سطح تهران معرفی خواهند شد .
فخرالدین سلیمانی افزود :  به منظور تحقق اهداف جشنواره شکوفا و  در راستای لزوم بسترسازی مناسب برای آشناسازی علاقه‌مندان با دانش و فن‌آوری رباتیک در سطوح نظری و عملی اولین دوره مسابقات رباتیک منطقه شش ‏در تاریخ ۳۰ آذر ماه برگزار می گردد  .
شهردار منطقه ۶ گفت :برنامه ریزی دوره‏های رباتیک بنا بر دستورالعمل ابلاغی کانون رباتیک جشنواره شکوفا ، توسط کارگروه رباتیک منطقه بر اساس سن و موقعیت دانش آموزان  صورت پذیرفته است. 
سلیمانی گفت : با توجه به این برنامه ریزی ها ۱۲۰ نفر در چهار گروه سنی توسط مربیان مجرب و نظارت اشخاص نخبه رباتیک کشور  در کلاسهای رباتیک حضور یافته که هم اکنون این  شرکت کنندگان  به عنوان نمایندگان رباتیک محلات در مسابقه رباتیک دانش آموزی منطقه حضور خواهند یافت تا پس از رقابت انجام شده در روز پنجشنبه ضمن مشخص شدن تیم های برتر ،برگزیدگان به مسابقات نهایی شهر تهران راه پیدا کنند . 
وی در پایان اعلام کرد: در حاشیه  این دور از مسابقات با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با آموزش و پرورش منطقه ۶ به منظورمعرفی ظرفیتهای رباتیک منطقه ، نمایشگاه دستاوردهای رباتیک دانش آموزان ، در سطح مسابقات بین المللی و کشوری برای بازدید عموم و شرکت کنندگان برپا خواهد شد . 
 شایان ذکر است این مسابقات در تاریخ ۳۰ آذرماه در محل سالن ورزشی شهید گلاب واقع در خیابان فلسطین ؛ خیابان ایتالیا از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برگزار خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.