نخستین رایانه رومیزی با سیستم‌عامل رایانه‌ای Chrome OS گوگل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت LG در سری رایانه‌های شخصی Chromebook گام تازه برداشت و رایانه تازهی را مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS معرفی کرد که تمام سیستم‌های سخت‌افزاری آن در مانیتور تعبیه شده است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این رایانه شخصی که قرار است طی ژانویه آتی در نمایشگاه CES 2014 از آن رونمایی شود، با نام LG Chromebase شناخته می‌شود و برای آن نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی در نظر گرفته شده است. نمایشگر این محصول تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش می‌گذارد و برای آن یک صفحه‌کلید و موشواره در نظر گرفته شده و دیگر بخش‌های سخت‌افزاری دستگاه هم در مانیتور جاسازی شده است.
 
شرکت LG علاوه بر کاربران خانگی، هدف اصلی خود از ساخت این محصول را جلب رضایت کاربران سازمانی اعلام کرده است و تلاش می‌کند Chromebase را به مدارس‌، بیمارستان‌ها، سازمان‌ها و … بفروشد.
 
همچنین گفته شده که این دستگاه رومیزی برای هتل‌ها بسیار مناسب است. زیرا مسافران به راحتی می‌توانند از نمایشگر لمسی آن استفاده کنند و از طریق ابزارهای پردازش ابری خدمات مورد نیاز خود را در اختیار بگیرند.
به هر حال، از هم‌اکنون تا زمان برگزاری نمایشگاه CES 2014 باید منتظر ماند تا جزییات بیشتر این رایانه رومیزی بدون کیس منتشر شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.