نخستین سوپر خودروی کانادایی

 

65816magnum mk5 official photo 20131030 03copycopy.gamedl.ir نخستین سوپر خودروی کانادایی

کشور کانادا به صورت رسمی‌ورود خود به بازار خودروهای سوپر اسپرت را اعلام کرد. خودروساز کانادایی Magnum به صورت رسمی‌از سوپرکار MK5 رونمایی کرد که مگنوم ادعا می‌کند که این خودرو دارای بالاترین کیفیت ساخت و طراحی در بین خودروهای موجود است.

در زیر هود این خودرو  شاهد یک موتور چهار سیلندر با قدرت پیشرانه ۲۵۰ اسب بخار به همراه سیستم انتقال قدرت شش سرعته و دیفرانسیل با سیستم لغزش محدود هستیم. این خودرو دارای وزن ۱۲۰۰ پوندی با تناسب قدرت پیشرانه ۴۶۰ اسب بخار به ازای هر تن است و بدین ترتیب دارای شتاب صفر تا صد در ۳٫۵ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۱۵۰ مایل در ساعت است که البته دارای مزایایی همچون مقاومت در برابر هر گونه آب و هوایی نیز طبق اعلام شرکت مگنوم است.

از سایر فناوری‌های بکار رفته در این خودرو فن آوری دوربین عقب است که در نهایت برچسب قیمت ۱۳۹ هزار دلاری را برای این خودرو امکان پذیر کرده است. از لحاظ طراحی ظاهری این خودرو دارای فناوری‌های مربوط به طراحی خودروهای فرمول وان بوده و صندلی‌های فیبر کربنی نیز با شش نقطه از هر لحاظ ایمن و مهار شده است. این خودرو رویایی از امروز به صورت پیش فروش در دسترس است و۲۰ نمونه اولیه نیز در کبک کانادا تولید خواهد شد و انتظار می‌رود که برای تحویل در سال ۲۰۲۴ آماده باشد و البته مگنوم برای بازاریابی بهتر ثبت سفارش را به چندین شرکت متفاوت واگذار کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.