نخستین کاروان راهیان نور تهران وارد مناطق عملیاتی مهران شد

به گزارش ایرنا، این کاروان اعزامی شامل بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده شهدا و اعضا بسیج است که با حضور در یادمان ‘قلاویزان’ مهران یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای یک را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طبق برنامه ریزی ها؛ مناطق عملیاتی مهران از ابتدای شهریور تا اوایل مهرماه میزبان روزانه ۳۰۰ نفر به استعداد هفت دستگاه اتوبوس است.

سرهنگ ‘اکبر ملکی’ افزود: این کاروان ها شامل شهروندان تهرانی، خانواده شهدا جوانان و اعضا بسیج مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران است.

وی اظهار کرد: به منظور خدمات دهی مناسب به زایران مناطق جنگی این شهرستان تدارکات وسیعی در یادمان‌های نقطه ایثار، گرمیشه، سه راهی جندالله و سایر مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم شده است.

فرمانده سپاه مهران با بیان این که بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی مهران یک روز به طول می انجامد، اضافه کرد: کاروان های راهیان نور اعزامی از شهرداری تهران پس از بازدید از یادمان‌های شهدای عملیات‌های والفجر ۳ و کربلای یک در قلاویزان به سوی دیگر مناطق عملیاتی غربی کشور رهسپار و سپس به تهران باز خواهند گشت.

شهر مرزی مهران از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است که پس از چند بار دست به دست شدن در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک به دست رزمندگان اسلام آزاد شد.

۷۱۷۰/۵۶۵/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۲۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.