نخستین کنفرانس بین‌المللی علمی کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها فردا آغاز به کار می کند

‘محمد شیخان’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی افزود: این کنفرانس علمی با شعار ‘جنبش عدم تعهد، رهیافت ها، دستاوردها، پیامدها’ توسط کمیته علمی – پژوهشی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی شانزدهمین اجلاس عدم تعهد

در سالن همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: کنفرانسی علمی – پژوهشی که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری (۲۷ و ۲۸ تیرماه) برگزار می شود با دریافت مقالات مرتبط و استخراج رویکردهای روش مند می توان گام های مطمئن تری برای صلح پایدار در سایه مدیریت مشترک جهانی برداشت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با اشاره به تشکیل کمیته علمی این کنفرانس بین المللی در پنج محور تصریح کرد: علوم سیاسی و روابط بین‌الملل و فرهنگ و تمدن، اقتصاد، رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد محورهای این کمیته هستند.

شیخان از جمله برنامه های این کنفرانس بین المللی را ارایه مقالات علمی و پژوهشی، برگزاری میزگرد و نشست‌های کارشناسی، کارگروه‌های تخصصی آموزشی، سخنرانی‌های علمی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی عنوان کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰۰ چکیده مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است که ۴۰ مقاله در روزهای برگزاری کنفرانس بین المللی علمی جنبش غیرمتعهدها ارایه و سایر مقاله‌ها در کتاب این کنفرانس منتشر می‌شوند.

سیام**۹۰۱۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۱۹۰۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.