نخستین لپ‌تاپ فوق‌باریک با قابلیت تبدیل شدن به تبلت

۲۷فروردین۱۳، فاوانیوز : شرکت توشیبا از سری رایانه‌های همراه فوق‌باریک یا همان اولترابوک‌ها اولین محصول خود با قابلیت تبدیل شدن به رایانه لوحی را روانه بازار کرد.

شرکت توشیبا در سری رایانه‌های همراه فوق‌باریک یا همان اولترابوک‌ها اولین محصول خود با قابلیت تبدیل شدن به رایانه لوحی را روانه بازار کرد و توضیح داد این لپ‌تاپ که Satellite U920t نام دارد، ‌شامل نمایشگر لمسی می‌شود و از آن می‌توان به صورت دوگانه استفاده کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، نمایشگر لمسی این لپ‌تاپ ۱۲٫۵ اینچ است که طراحی به‌خصوص آن به کاربران کمک می‌کند از نمایشگر لمسی به عنوان یک رایانه لوحی مجزا استفاده کنند.

“سانتوش وارگز”(Santosh Varghese) مدیر مرکز سیستم‌های رایانه‌ای توشیبا در خاورمیانه گفت: «رایانه همراه Satellite U920t به عنوان یک دستگاه الکترونیکی همه‌کاره در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که قصد استفاده همزمان از نو‌ت‌بوک و نمایشگرهای لمسی را دارند».

وی در ادامه توضیح داد: «این رایانه قابل‌حمل منحصر به‌فرد مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ فعالیت می‌کند و می‌تواند برای استفاده در طراحی‌های تازه مفید واقع شود».

اولترابوک قابل تغییر تازه توشیبا که در اصل نوت‌بوک و نمایشگرهای لمسی را با یکدیگر تلفیق کرده است، شامل نمایشگری با قابلیت لمس همزمان ۵ نقطه می‌شود که این امکان برای بازی‌های رایانه‌ای بسیار مناسب است.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.