نخستین نشست “بهره‌وری در فضای کسب و کار” برگزار می‌شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اولین نشست بهره‌وری و بهبود فضای کسب و کار با محوریت بررسی وضعیت و چالش‌های فضای کسب و کار ایران به همراه مرور بعضی تجارب، ۸ خرداد ماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اولین نشست بهره وری و بهبود فضای کسب و کار  با حضور مدیران برتر و کار آفرین کشور در پایتخت معنوی ایران، مشهد مقدس برگزار می گردد.

این نشست در راستای تحقق عزم ملی ، تلاش و مشارکت مدیران برای ارتقاء بهره وری با توجه به نامگذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” که از مهمترین مولفه های رسیدن به این مهم می باشد برپا می گردد.

 بررسی وضعیت و چالش های فضای کسب و کار ایران، عوامل مؤثر بر ارتقاء و بهبود بهره وری و  فضای کسب و کار به همراه مرور بعضی تجارب از جمله محورهای اصلی اولین نشست بهره وری و بهبود فضای کسب و کار  می باشد.

گفتنی است، عبدالحسین خورشیدی (عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، سید حمید کلانتری (عضو هیأت مدیره انجمن بهره­وری ایران)، موسوی بازرگانی (استادیار دانشگاه علم و فرهنگ)، عبدالنبی نادری (مشاور ارشد انجمن بهره­وری ایران) در این نشست به سخنرانی می پردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.