نخستین همکاری باران کوثری و پگاه آهنگرانی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝پگاه آهنگرانی˝ و ˝باران کوثری˝دو بازیگر شاخص نسل سوم ۱۵ اردیبهشت مقابل دوربین شهرام شاه حسینی خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ با اضافه شدن پگاه آهنگرانی و باران کوثری به جمع بازیگران فیلم “خانه دختر” به کارگردانی شهرام شاه حسینی ، ترکیب بازیگران این پروژه هنوز کامل نشده است و قرار است به زودی دو بازیگر چهره دیگر به این فیلم اضافه شوند که طی هفته آینده قطعی می شوند. این برای اولین بار است که دو بازیگر شاخص نسل سوم سینمای ایران در یک فیلم در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

پیش از این حضور حامد بهداد و رعنا آزادی ور در این فیلم قطعی شده بود. حامد بهداد این روزها در جنوب کشور به سر می برد و مشغول بازی در سریال “کیمیا” است.

تست گریم برروی بازیگران این فیلم در حال انجام است و ۱۵ اردیبهشت این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت. فیلمنامه این فیلم را پرویز شهبازی نوشته که در حال و هوای کارهای قبلی همین نویسنده است.

فیلم داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

این چهارمین فیلم بلند سینمایی شهرام شاه حسینی است که به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

“خانه دختر” اولین تجربه تهیه‌کنندگی مستقل محمد شایسته است.

فهرست عوامل پشت دوربین این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: شهرام شاه حسینی، نویسنده: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین خضوعی، دستیار کارگردان: علیرضا شایسته، دستیار تهیه: فرهاد کابائی، تهیه‌کننده: محمد شایسته.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.