نخستین واکنش فرگوسن به عملکرد ضعیف مویس در منچستر/ اخراج او حماقت است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – با وجود عملکرد ضعیف دیوید مویس در منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن همچنان از او حمایت می کند.

به گزارش ممتاز؛ تنها چند روز پس از اینکه سر الکس فرگوسن بازنشستگی خود را از هدایت یونایتد اعلام کرد، دیوید مویس مربی اورتون به عنوان جانشین او انتخاب شد. از همان ابتدا مشخص بود که انتخاب این مربی اسکاتلندی با نظر مستقیم فرگوسن بوده و به همین خاطر هواداران شیاطین سرخ به او لقب «آقای برگزیده» (The Chosen One) دادند. با این حال طولی نکشید که نتایج ضعیف مویس، رکوردهای خیره کننده فرگوسن را یکی پس از دیگری از بین برد تا اعتراض هواداران منچستر یونایتد بلند شود. او که تا به حال در ۲۲ بازی لیگ برتر روی نیمکت یونایتد نشسته، در ۷ بازی شکست خورده تا یکی از بدترین فصل های تاریخ شیاطین سرخ در لیگ جزیره رقم بخورد. با این حال مرد افسانه ای اولدترافورد همچنان از دیوید مویس حمایت می کند و می گوید اخراج کردن او در شرایط فعلی کار احمقانه ای است: «هرگز نمی توانم درک کنم که چرا باشگاه مربیان خود را به سرعت عوض می کنند. اعضای هیئت مدیره یک باشگاه پیش از استخدام یک مربی باید در مورد کیفیت او بحث کنند.»

او ادامه می دهد: «شما باید به شخصیت و فلسفه مربیان نگاه کنید. اگر برای انتخاب این مربیان دلیلی داشته اند پس چرا با آنها ادامه نمی دهند، این مسئله برای من بسیار احمقانه است! به نظر من نیازی به اخراج نیست.» فرگوسن البته دست مسئولان باشگاه منچستر یونایتد را در تصمیم گیری برای مویس باز می گذارد و می گوید:‌ »یونایتد می تواند هر کاری که بخواهد را انجام دهد. آنها فلسفه و تاریخچه بی نظیری دارند و همیشه بهترین انتخاب را انجام می دهند.»

سر الکس فرگوسن در حالی این صحبت ها را بر زبان می آورد که در سال ۱۹۸۶ پس از کسب ۱۰ عنوان قهرمانی با تیم آبردین اسکاتلند پا به منچستر یونایتد گذاشت اما شش سال طول کشید تا اولین قهرمانی اش را با شیاطین سرخ جشن بگیرد. با این وجود صدرنشینی در سال ۱۹۹۳ مقدمه ای بود برای ۱۲ قهرمانی دیگر او در لیگ برتر جزیره. همه اینها دلیلی شده که فرگوسن از دیوید مویس حمایت کند و از هواداران منچستر یونایتد بخواهد همچنان در مورد او صبور باشند. شاید آنچه که هواداران این تیم در آیینه می بینند، فرگی در خشت خام می بیند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.