نخستین ویژه‌نامه جشنواره پرچم انتشار یافت

۳۰اردیبهشت،

نشریه تحلیلی اولین جشنواره پرچم با پرداختن به موضوع پرچم و راهکارهای فراگیر کردن حفظ حرمت پرچم از دیدگاه هنرمندان و جامعه شناسان انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین؛ در نشریه شماره یک که با مدیر مسئولی ناصر امین زاده و به سردبیری علی اکبر عبدالعلی زاده انتشار یافته است، جامعه شناسان، روانشناسان، اساتید رسانه، ورزشکاران برجسته، مدیران فرهنگی و هنرمندان از زوایای مختلف به اهمیت پرچم و ضرورت برگزاری جشنواره پرداختند.

ناصر امین زاده رئیس جشنواره در این ویژه نامه به تشریح چگونگی شکل گیری جشنواره، آثار و نتایج آن و نقش جشنواره در حماسه سیاسی کشورپرداخته است.

گفت وگوهای تازه و خواندنی با اکبر عالمی، مهدی چمران، دکتر مسعود غفاری، اصغر مهاجری، اسماعیل کوثری، کورش پارسانژاد، علی کاوه، اسماعیل داوری، محمد حسین حیدری، کمالدین شاهرخ، علی قلمسیاه و هادی ساعی دربارهٔ پرچم ایران از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

یادداشت علی اصغر محکی، شطحی از محمد مهدی رسولی و ترانه تازه حمید هنرجو برای پرچم ایران که به افتخار جشنواره سروده است از دیگر مطالب ویژه نشریه پرچم است.

نشریه پرچم پیش از برگزاری جشنواره و در زمانبندی دو هفته یکبار انتشار یافته و برای صاحبنظران حوزه های مختلف ارسال می گردد، دراین نشریه عباس عبدالعلی معاون سردبیر و ساعد وثوقی دبیر تحریریه است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.