نخستین گوشی هوشمند با دو سیستم‌عامل مجزا عرضه شد

۲۸اردیبهشت،

نخستین گوشی هوشمند با دو سیستم‌عامل مجزا عرضه شد

نخستین گوشی هوشمند با دو سیستم‌عامل مجزا عرضه شد

ال‌جی گوشی تازهی را با نام Optimus Vu: معرفی کرده که اولین گوشی هوشمندی مجهز به دو سیستم‌عامل کاملا مجزا محسوب می گردد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : شرکت ال‌جی گوشی تازهی را با نام Optimus Vu معرفی کرده است که در بازار آمریکا با نام Intuition شناخته می‌شود و اولین گوشی هوشمندی است که با استفاده از برنامه P&B Virtualization دو سیستم‌عامل کاملا مجزا را روی خود جا داده است.

سیستم P&B Virtualization به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی هوشمند را دقیقا به دو نیم تقسیم کند و هر بخش را در فضای کاملا مجزا در اختیار کاربران بگذارد تا در آن بتوانند به صورت کاملا ایمن و با قابلیت کنترل سیستم‌های سازمانی IT از آن استفاده کنند و در بخش دیگر هم امکانات و قابلیت‌های کاربران معمولی را در اختیار داشته باشند.

گوشی هوشمند Optimus Vu نتیجه همکاری‌های دو شرکت الکترونیکی ال‌جی و شرکت تولیدکننده ابزارهای سازمانی VMware محسوب می‌شود که هر دوی آن‌ها برای ساخت بخش نرم‌افزاری این محصول تلاش کرده‌اند.

شرکت ال‌جی در گوشی هوشمند Optimus Vuاز برنامه VMware Horizon Mobile استفاده کرده است تا کاربران به کمک آن بتوانند سیستم‌عامل ثانویه را نیز به صورت کاملا مجزا از سیستم‌عامل اولیه در اختیار داشته باشند و برنامه‌های مورد نظر خود را کاملا جدا در اختیار بگیرند.

این امر امکان می‌دهد کاربران ابزارهای سازمانی مخصوص کار خود را در فضایی مجزا در اختیار بگیرند و ابزارهای عمومی و کاربردی را نیز در سیستم‌عامل دیگر مورد استفاده قرار دهند تا ایمنی هر بخش به صورت کاملا جداگانه حفظ شود.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.