نخستین گوشی هوشمند جهان با دو سیستم‌عامل مجزا ساخته شد

۲۸اردیبهشت،

 

شرکت ال‌جی گوشی هوشمند تازهی را با نام Optimus Vu معرفی کرده است که البته در بازار آمریکا با نام Intuition شناخته می‌شود و اولین گوشی هوشمند در جهان است که بر مبنای سیستم‌های مجازی‌سازی روی آن دو سیستم‌عامل مجزا نصب شده است.
 
این گوشی هوشمند به سیستم ویژه‌ای موسوم به P&B Virtualization مجهز شده است که می‌تواند سیستم‌عامل روی گوشی رو به دو قسمت مجزا تبدیل کند و یک فضای کاملا ایمن با قابلیت کنترل ابزارها و سیستم‌های IT در محیط کاری را به وجود آورد و در عین حال محیط مربوط به قابلیت‌های مورد نیاز کاربر را به صورت مجزا فراهم آورد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی هوشمند Optimus Vu نتیجه همکاری‌های نزدیک ال‌جی و شرکت تولیدکننده ابزارها سازمانی VMware است تا بتوان در نهایت یک سیستم‌عامل پیشرفته مناسب کاربران معمولی و سازمانی ارایه کرد.
 
این گوشی هوشمند یک سیستم‌عامل ثانویه را در اختیار کاربران می‌گذارد که به طور کامل از سیستم عامل اولیه مجزا است و ابزارها و برنامه‌های نصب شده در آن هیچ ارتباطی با سیستم‌عامل اولیه ندارد. این اتفاق به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت کاملا مجزا فعالیت‌های کاری و غیرکاری خود را روی گوشی هوشمند انجام دهند تا از این طریق ابزارهای کاری آن‌ها هرگز با ناامنی مواجه نشود.
 
شرکت ال‌جی تایید کرد که در آینده نزدیک گوشی‌های هوشمند بیشتری را مبتنی بر سیستم P&B Virtualization به دست کاربران جهانی می‌رساند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.