نخست وزیر ایتالیا تهدید شد

یک گروه هرج و مرج طلب با ارسال نامه ای به روزنامه کالاباریان(Calabrian) در آن ماریو مونتی نخست وزیر ایتالیا و چند مقام دولت وی را تهدید به مرگ کرد.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،این گروه که به گروه  فدراسیون انارشیست های غیر رسمی  (اولگا) مشهور است در نامه خود اعلام کرده که ماریو مونتی یکی از هفت نفری است که این گروه به دنبال کشتن وی است.
این گروه هرج و مرج طلب در ادامه در این نامه آورده است که ملت ایتالیا هیچگونه علاقه ای به ادامه حضور در اتحادیه اروپا،نجات بانک ها از ورشکستگی یا پرداخت بدهی هایی که دولت مونتی به وجود آورده است ندارد.
در این نامه همچنین گفته شده که خودکشی هر شهروند ایتالیایی که به مشکلات اقتصادی مرتبط باشد قتل از طرف دولتاست و این موضوع تلافی خواهد شد.
در این نامه همچنین ضمن اشاره به سخنان آناماریا کنچلیری وزیر کشور ایتالیا گفته شده که این گروه تا زمانی که دولت خط مشی خود را در رابطه با ملت،کارگران و شرکت ها تغییر ندهد حملات خود را به ادارات اخذ مالیات در ایتالیا ادامه می دهد.
هفته گذشته هم نامه ای مشابه از طرف این گروه هرج و مرج طلب برای روزنامه کوریره دلا سرا ارسال شده بود که در آن این گروه مسئولیت حمله و سوء قصد به جان روبرتو ایدنولفی یکی از مدیران شرکت هسته ای quotation mark انسالدو quotation mark را برعهده گرفته بود. در این سوء قصد ادینولفی با شلیک گلوله زخمی شد و جان به در برد.
پلیس ایتالیا همچنین روز دوشنبه گذشته یک بمب بدون چاشنی را به همراه یک یادداشت که در آن جورجو ناپولیتانو رییس جمهوری این کشور تهدید شده بود در شهر کاستل ورتورنو در جنوب این کشور کشف کرد.
۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.