“ندا” در صدد زنده کردن تفکرات حزب منحله مشارکت است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر تحکیم وحدت با اشاره به اینکه “نسل دوم اصلاح‌طلبان” در صدد زنده کردن تفکرات حزب‌ منحله مشارکت است،‌ بیان داشت: حزب مشارکت پیش از این نیز با فعالیت‌های افراطی خود فضای کشور را دچار مشکل کرد که این روش منجر به انحلال این حزب شد.

“علی بیانی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تشکیل هر حزب منوط به رعایت قوانین در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است، اظهارداشت: متاسفانه اصلاح‌طلبان تندرو در عملکرد خود قوانین کشور را زیر پا گذاشتند و امروز بار دیگر صحبت از تشکیل حزبی با نام “ندا” می‌شود که از وزارت کشور می‌خواهیم با نسبت به صدور مجوز برای احزاب دقت نظر بیشتری داشته باشد.

بیانی با اشاره به اینکه “نسل دوم اصلاح‌طلبان” در صدد زنده کردن تفکرات حزب‌ منحله مشارکت است،‌ بیان داشت: حزب مشارکت پیش از این نیز با فعالیت‌های افراطی خود فضای کشور را دچار مشکل کرد که این روش منجر به انحلال این حزب شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه  این موضوع نگران کننده است،  خاطرنشان کرد: مطالبه تشکل‌های دانشجویی از مسئولان و وزارت کشور  این است که نسبت به صدور مجوز برای احزاب دقت نظر بیشتری داشته باشد، چرا که مخالفان تشکیل احزاب ساختار شکن در درجه اول جنبش‌های دانشجویی خواهند بود.

  
انتهای پیام/   
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.