نرخ ارز را دوبی تعیین می‌کند

جام جم آنلاین: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه ما تحریم بیرونی هستیم ولی با بعضی مدیریت‌های نادرست این تحریم را در داخل تشدید می‌کنیم، گفت:تحریم‌هااصلاً ابدی نیست.

اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین شامگاه یکشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی پایش ، تصریح کرد: نرخ ارز ما را دوبی تعیین می‌کند ، علت این است که وقتی بانک مرکزی ساعت هشت صبح نمی‌تواند تصمیم بگیرد چه کاری باید انجام دهد ، آن‌ها ساعت یازده که تازه از خواب بیدار شده‌اند تصمیم می‌گیرند که نرخ دلار چقدر باید باشد .

 باور کنید اولین معامله ای که در دوبی شروع می‌شود مربوط به معاملات بازار تهران است ، بانک مرکزی باید کنترل اینکار را داشته باشد نه اینکه دبی بازار ارز ما را کنترل کند .

 وی افزود : ارز باید به نرخ ۱۶۰۰ تومان برگردد و ارز ۲۵۰۰ تومانی خیلی بد است و تبعات سوئی دارد ، خواهش می‌کنم مسئولین بانک مرکزی با مردم صادق باشند . اگر یک هفته است که ارزی وارد بازار نمی‌کنید با صداقت بگویید چرا این کار را می‌کنید . با صداقت به مردم بگویید که ذخایر ما و صندوق ذخیره ما پر است ولی از آن استفاده نمی‌کنیم ، ما هر روز به نحوی تهدید می‌شویم و باید این ذخایر را برای روز مبادا بگذاریم .(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.