نرخ بیکاری جوانان فرانسه به ۲۲٫۷ درصد رسید

جام جم آنلاین: تازه‌ترین اطلاعات اقتصادی موسسه آمار فرانسه نشان می‌دهد، نرخ بیکاری بین جوانان این کشور به شدت افزایش داشته است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، موسسه آمار فرانسه اعلام کرد، نرخ بیکاری این کشور در سه ماه دوم ۲۰۱۲ میلادی به بالاترین حد خود در ۱۳ سال اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش، افزایش نرخ بیکاری فرانسه در این مدت فشارها بر دولت سوسیالیست فرانسیس اولاند را به شدت افزایش داده است.

میزان محبوبیت اولاند نیز طی ماههای اخیر به شدت کاهش داشته است.

نرخ بیکاری فرانسه بر اساس معیارها و استانداردهای سازمان بین‌المللی کار به بیش از ۱۰٫۲ درصد رسیده است .

دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو در سه ماه دوم ۲۰۱۲ میلادی نیز با رشد اقتصادی صفر روبرو شده است .

نرخ بیکاری فرانسه در سه ماه نخست سال جاری نیز به بیش از ۱۰ درصد رسیده بود و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که نرخ بیکاری فرانسه طی ماههای آینده نیز روند صعودی خواهد داشت. افزایش نرخ بیکاری فرانسه به بیش از ۱۰٫۲ درصد در سه ماه دوم سال جاری از سه ماه سوم ۱۹۹۹ میلادی بی‌سابقه است.

این گزارش حاکی است، تعداد بیکاران فرانسوی نیز با ۵۲ هزار نفر افزایش نسبت به سه ماه نخست ۲۰۱۲ میلادی به بیش از ۲٫۷۸۵ میلیون نفر رسیده است.

نرخ بیکاری جوانان بین ۱۵ تا ۲۴ سال فرانسه نیز از ۲۲٫۴ درصد در سه ماه نخست امسال به بیش از ۲۲٫۷ درصد افزایش یافته است . دولت فرانسه قصد دارد، با اجرای طرح ۲ میلیارد یورویی تا سال آینده بیش از ۱۵۰ هزار فرصت شغلی جدید برای جوانان ایجاد کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.