نرخ طلا و سکه تا پایان هفته تکان نمی خورد

۰۶م آذر ،

بینا- افزایش قیمت جهانی طلا، نتوانست بر روی قیمت های طلا و سکه در بازار ایران تاثیری بگذارد.
به گزارش بینا، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر ، با بیان مطلب بالا به باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود افزایش ۳۸ دلاری قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران هیچ افزایشی نداشته است.
وی افزود: از جمله دلایل خنثی شدن اثر افزایش قیمت جهانی طلا بر بازار ایران را می توان پائین آمدن نرخ ارز برشمرد که از عصر چهارشنبه قبل در کشور روی داد.
وی با اشاره به اینکه اگر قیمت ارز در بازار کشور کاهش نمی یافت قیمت طلا ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می کرد اظهار داشت: از طرف دیگر از عصر چهارشنبه گذشتی با تعطیلی بازار تهران به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، بازار طلای کشور با کاهش تقاضا نیز روبرو شد.
وی گفت: هم اکنون قیمت های طلا و سکه در بازار داخلی روال عادی خود را دارد و پیش بینی می گردد با تعطیلی بازار تهران از جمله بازار طلا تا پایان روز چهارشنبه همچنان قیمت های طلا و سکه در کشور از هرگونه افزایش قیمت جهانی مصون بماند.
وی ادامه داد: کاهش معاملات طلا و جواهر به خاطر تعطیلی یک هفته ای بازار تهران (از چهارشنبه قبل تا چهارشنبه این هفته) همچنان ادامه می یابد و کاهش معاملات که به معنای کاهش تقاضا است منجر به پائین آمدن قیمت های طلا و سکه در پایان هفته خواهد شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.