نرخ طلا و نفت در بازارهای جهان

۱۲ام بهمن ،

بینا- روز پنجشنبه به دنبال اعلام ادامه رویکرد خرید اوراق بدهی و حفظ نرخ پایین بهره بانکی از سوی فدرال رزرو آمریکا تا رسیدن به نرخ ۶٫۵ درصدی اشتغال و نرخ ۲ درصدی تروم ،‌ارزش برابر دلار دربرابر ارزهای معتبر بین الملی سقوط کرد و همزمان با افزایش تقاضا برای ایت ارزها تقاضا برای طلا تقویت شد و نفت خام نیز با افزایش نرخ مواجه شد .
به گزارش بینا ،‌ روز پنجشنبه طلای نقدی در بازار نیویورک ۱۶۷۶ .۶۵ دلار قیمت گرفت و در بازار آتی برای تحویل درد اوریل ۱۶۷۸دلار در هر اونس معامله شد. در بازار لندن هر اونس طلا  ۱۶۷۵٫۶۰ دلار ،‌ در بازار امارات و سنگاپور نیز ۱۶۷۷٫۹۰ دلار قیمت گرفت .
دربازار، شمش طلا به اندازه ۱٫۲ درصد صعود قیمتی را به نمایش گذاشت روز قبل به قیمت ۱۶۸۳٫۲۸ دلار رسید که بالاترین قیمت از ۲۴ ژانویه محسوب می گردد .
بازار نفت خام نیز علی رغم اعلام افزایش دوبرابری ذخایر استراتژیک آمریکا به سبب ادامه سیاست تزریق نقدینگی به بازار و پیش بینی بهبود وضعیت تولید ،‌باافزایش قیمت مواجه شد . در این روز نفت خام شیرین غرب تگزارس برای تحویل در ماه مارس ۹۷٫۸۵ دلا و نفت برنت دریای شمال نیز ۱۱۴٫۸۸ دلار قیمت گرفت . در بازار لندن نیز نفت شیرین پایه اروپا ۹۷٫۸۶ دلار در هر بشکه معامله شد .

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.