نرخ همه ارزها امروز در مرکز مبادلات ارزی کاهش یافت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

امروز در جهتی حفظ ارزش ریال همه ارزها iبه ویژه دلار و یورو با کاهش محسوس در مرکز مبادلات ارزی مواجه بودند iبه طوری که دلار و یورو iبه ترتیب با کاهش ۷۹ و ۱۷۹ ریالی مواجه بوده است.

صمد کریمی سخنگوی مرکز مبادلات ارزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، گفت: امروز همه ارزهای قابل معامله در مرکز مبادلات ارزی با کاهش مواجه بودند که عمده کاهش ها مربوط iبه دلار و یورو است.

وی تصریح نمود: در خصوص تخصیص ارز iبه اولویت هشتم امیدواریم که تصمیمات نهایی iبه سریعی از سوی بانک مرکزی iبه مرکز مبادلات ارزی ابلاغ شود.

وی در خصوص ورود ارز صادرکنندگان iبه مرکز مبادلات ارزی گفت: در خصوص ورود ارز صادرکنندگانی که منشأ آن خارجی است هر صادرکننده ایرانی در حال حاضر می تواند با مراجعه iبه مرکز مبادلات ارزی از طریق نمایندگان بانک های عامل مستقر در این مرکز iبه شعبات ارزی بانک ها معرفی و در شعبات مربوطه اقدامات لازم برای خرید ارز آنها و یا مبادله ارز آنها در قابل نیاز واردکنندگان انجام شود.

وی تصریح نمود:‌ همچنین قرار است توافقاتی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه صادرکنندگان نهایی و iبه مرحله اجرا گذاشته شود که در صورت نهایی شدن تصمیمات این توافقات iبه مرکز مبادلات ارزی اعلام خواهد شد.

براین اساس نرخ سایر ارزها امروز در مرکز مبادلات ارزی بدین شرح است:

دلار آمریکا ۲۵۲۷۶ ریال

یورو ۳۲۶۲۸ ریال

روپیه هند ۴۶۹ ریال

درهم امارات متحده عربی ۶۸۸۲ ریال

یکصد ین ژاپن ۳۱۷۰۰ ریال

لیر ترکیه ۱۴۰۰۶ ریال

روبل روسیه ۸۰۳ ریال

یوان چین ۴۰۴۷ ریال

یک هزار وون کره جنوبی ۲۳۰۰۰ ریال

/عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.