نرم‌افزارهای اسلامی توسط مدارس علمیه خواهران عرضه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۷ مدرسه علمیه از هفت استان در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور یافته‌اند و محصولات دینی و قرآنی خود را عرضه می‌کنند.

مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان برخی نرم‌افزارهای قرآنی را در قالب یک بسته و مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرکرد نیز لوح فشرده جایگاه زن در اسلام را به بازدیدکنندگان اهدا می‌کنند.

در همین حال مدرسه علمیه الزهرا(س) بروجن نمونه فایل‌های پاورپوینت با موضوعات قرآنی را ویژه مربیان عرضه کرده است و لوح فشرده مستندات بیداری اسلامی شامل مجموعه تصاویر و سخنان مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) پیرامون بیداری اسلامی به عنوان یکی دیگر از محصولات عرضه شده از سوی مدارس علمیه خواهران در این نمایشگاه است؛ همچنین برخی مدارس علمیه دیگر نرم‌افزار حفظ قرآن توسط کودکان و تولیداتی اسلامی عرضه کرده‌اند.

در مجموع مدارس علمیه خواهران با موضوعات خانواده متعالی، حجاب و عفاف، قرآن و زندگی در جهان امروز، راز آفرینش عبادت و بندگی، مهدویت، نقش خانواده در سازندگی جامعه قرآن و بیداری اسلامی، قرآن و کودک و اتحاد اسلامی در قرآن در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شرکت دارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.