نرم‌افزارها در طراحی لباس کمک بسیاری می‌کنند

گردآوری شده به همت گروه فرهنگ خبرگزاری ممتازنیوز

یک طراح کیف و کفش در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

یک طراح کیف و کفش گفت: در طراحی کیف و کفش‌ها اغلب از طبیعت الهام می‌گیرم و بیشترین تمرکزم را روی پروانه و رنگ‌بندی خاص آن گذاشته‌ام.

الهام نبوی طراح لباس، کیف و کفش در گفت و گو با خبرنگار گروه مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: امروزه حوزه مد و لباس کشورمان از تکنولوژی غافل نمانده است و نرم افزارهای بسیاری در دسترس طراحان لباس گذاشته شده است تا بتوانند به راحتی طراحی لباس مورد نظر خودشان را انجام بدهند و همچنین دیگرخیاط ها دچار مشکل در این زمینه نشوند.

وی ادامه داد: در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر ۹۱ که شرکت کرده بودم از نرم افزار “کُرل” برای طراحی لباس و کیف هایم استفاده کردم و باید صادقانه بگویم که از خستگی کار خبری نبود و این نرم افزار سبب افزایش اعتماد به نفس من و سایرطراحان حاضر دراین جشنواره شده بود و برای تمام طراحان جوان در این حرفه لازم است حتی یک بارهم که شده از این نرم افزار استفاده کنند.

نبوی با بیان اینکه از چه موضوعاتی برای طراحی کیف هایش الهام می گیرد افزود: بیشتر سبک کارهای من این است که از طبیعت و المان هایش الهام بگیرم. در طراحی کیف و کفش هایم از پروانه و بال هایش الهام گرفته ام و باید بگویم رنگ بندی کیف و کفش های من شما را کاملا یاد یک پروانه می اندازد.

این هنرمند در پایان یاد آورشد: این نرم افزارها بسیار کارما طراحان لباس و دوخت را آسان کرده است و کمتر از طراحی سنتی که بر روی کاغذها پیاده می شدند زمان می برد و البته کار بسیار تمیزی است و در سایز واقعی اشخاص چاپ می گردد.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.