نرم‌افزار ثبت اطلاعات تولیدکنندگان تجهیزات حوزه ICT راه‌اندازی شد

۱۳م دیماه ، ایسنا- به منظور حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی، نرم‌افزار جامع ثبت اطلاعات شرکتهای تولیدکننده در حوزه ICT بر روی پایگاه اینترنتی رگولاتوری راه‌اندازی شد.

حسن رضوانی – معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – اعلام کرد: تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی و ارتباطی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری، اطلاعات مربوط به تولیدات خود را ثبت کنند. این اطلاعات، پس از ثبت، دسته‌بندی و تجزیه و تحلیل شده و در قالب برنامه‌های حمایتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار می‌گیرند.

وی ایجاد پایگاه جامع اطلاعات از تولیدات حوزه ICT در سطح کشور، ترغیب اپراتورهای کوچک و بزرگ ارتباطی به استفاده از تولیدات ملی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، ایجاد بستر مناسب به منظور دسترسی مصرف‌کنندگان حوزه ICT برای شناسایی لیست تولیدکنندگان و تولیدات آنها در سطح کشور و برنامه‌ریزی و مدیریت استفاده از منابع داخلی در راستای رشد و تقویت صنعت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از جمله برنامه‌های حمایتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از فعالان صنعت ICT عنوان کرد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.