نرم‌افزار حذف صداهای اضافی نمایشگرهای لمسی ساخته شد

۱فروردین ۱۳،

 

شرکت NEC روش نرم‌افزاری تازهی ارایه کرده است که می‌تواند صدای ناشی از ضربه زدن به نمایشگرهای لمسی که طرف مقابل در جریان تماس‌های تلفنی می‌شوند را به‌طور کامل از بین ببرد.
طی چند سال اخیر که دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند با سرعت قابل ملاحظه بین کاربران جهانی رواج یافته‌اند، تعداد اشخاصی که در جریان تماس‌های تلفنی خود از دستگاه‌های مجهز به نمایشگرهای لمسی استفاده می‌کنند بیشتر شده است. این نمایشگرهای لمسی برای اهداف مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به جست‌وجو در نقشه‌های دیجیتالی یا به‌اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات اشاره کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به هر حال، این قبیل فعالیت‌ها می‌تواند صداهای ناخواسته‌ای را از برخورد انگشت یا قلم‌های هوشمند با نمایشگر لمسی تولید کند و اختلالاتی را در وضوح تماس‌های تلفنی به‌وجود آورد. حتی اگر فردی که در حال صحبت کردن در یک مکالمه تلفنی است به این صداها توجه نکند، میکروفون‌های داخلی دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند در بیشتر مواقع آن‌ها را تشخیص می‌دهند و در نهایت کیفیت صدایی که به فرد مقابل می‌رسد با مشکل مواجه می‌شود.
"یاسونری موچیزوکی"(Yasunori Mochizuki) مدیر مرکز آزمایشگاه‌های اطلاعاتی و فرآیندهای رسانه‌ای NEC در این خصوص توضیح داد: «فناوری‌های تازه شرکت NEC به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تمام عملیات‌های مورد نظر خود را بدون تولید هرگونه صدای اضافی روی نمایشگر لمسی انجام دهند و بتوانند کنترل صدا در مکالمات تلفنی را به طور کامل در دست بگیرند».
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.