نرم‌افزار حماسه سیاسی هم آمد

۲۸اردیبهشت،

با نزدیک شدن به یکی دیگر از برگ های سرنوشت ساز کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی ایران و با توجه به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مؤسسه فرهنگی آسمانه اقدام به تولید نرم افزار چندرسانه ای حماسه سیاسی کرده است.

این شرکت در شرایطی که توجه به بعد فرهنگی سازی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تا حدی بسیار مغفول مانده است، اقدام به تولید نرم افزار چند رسانه ای کرده است که در بخش های مختلف بایسته های انتخابات ۹۲ را بر اساس منویات مقام معظم رهبری شرح و تفصیل داده است.

این نرم افزار در شش عنوان اصلی شاخص، حماسه ۹۲ ، سبک زندگی انتخاباتی، فصل الخطاب، ایران ۸۸ و سپید و سیاه تولید شده که هر کدام از این عناوین شامل زیر مجموعه های مرتبط با خود است.

در این نرم افزار خبرگان سیاسی کشور از جمله آیت الله سید احمد خاتمی، آیت الله صدیقی، آیت الله علم الهدی، دکتر صفار هرندی به صورت اختصاصی به بیان نظرات کارشناسی خود پرداخته اند.

از مزیت های نرم افزار می توان به گرافیک نوآورانه و ارائه محتوای جوان پسند آن اشاره کرد. از مزیت های این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، می توان به گرافیک فوق العاده جذاب، ارائه محتوای جوان پسند، استفاده از اینفوگرافیک ها و اینفوکلیپ های متعدد اشاره کرد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.