نرم‌افزار رایت همه دیسک‌ها +دانلود

۰۷اردیبهشت،

رایت کردن، ایمج گرفتن از دیسک های مختلف یکی از کارهایی است که شاید به مرور زمان کمتر شده باشد اما هنوز هم پرکاربرد می باشند و اشخاص بسیاری از آن بهره می برند. این اشخاص همیشه به دنبال نرم افزاری بوده اند که با تمامی دیسک ها سازگاری داشته باشد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، روزگاری سی دی و دی وی دی پرکاربردترین ابزاری بودند که در طول روز با آن ها سروکله می زدیم اما این روزها با روی کار آمدن فلش درایوها کمی سی دی به حاشیه رفته است.

با اینکه دی وی دی چند وقتی است در حال فراموش شن است اما با آمدن نسل های تازه ان باز هم جان تازه ای گرفته است.  همچنین ا نظر کارشناسان استفاده از دیسک ها هنوز هم ایمن تر از فلش درایو است.

برای آنکه همیشه از دیسک ها استفاده کنید باید نرم افزاری برای رایت آن ها داشته باشید که بهترین امروز یکی از محبوب ترین آن ها را برای شما اماده کرده ایم.

“StarBurn” نرم افزار محبوب، قدرتمند و کم حجمی است که می تواند به شما کمک به سزایی کند تا هر کاری که می خواهید با کمک ان بر روی دیسک های متفاوت با هر کیفیت و حجمی در آورید.

این نرم افزار توانایی ایمیج گرفتن از دیسک های مورد نظر شما را نیز دارد.پشتیبانی از مدیا هایی نظیر CD-R/RW ، DVD-R/RW ، DVD+R/RW ، BD-R/RE  HD-DVD-R/RW و DVD-RAM و همچنین توانایی ساخت دیسک های بوت از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب میگردد .

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.