نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

فروردین ۱۴۰۳

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه می باشند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی می باشند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های قبل برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ویرایشگر تصاویر – آیفون

iColorama S یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

پیامک های کشویی – آندروید

برنامه کاربردی”Sliding Messaging Pro” برای گوشی های اندروید تهیه شده است با این برنامه برای دیدن پیام های که به موبایل شما ارسال می گردد بدون نیاز به رفتن داخل صندق پیام می توانید از طریق این این منوی کشویی پیام آنها را باز کنید و پشتیبانی کامل از پیام های چند رسانه ای را داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

باز کردن قفل با صدا – سیمبیان

نرم افزار Sonic Unlock Free v1.0 یک برنامه جالب و جذاب است که شما می توانید با صدای خود قفل گوشی را باز کنید و یا اینکه گوشی خود را قفل نمایید.البته به شرط اینکه در ابتدا صدایی از خود با کلمه عبور را برروی نرم افزار ضبط کنید و برای باز کردن گوشی کافی است کلمه عبوری را که ذخیره کرده اید را تکرار کنید تا نرم افزار بعد از انالیز سریع قفل را باز یا بسته نماید.این نرم افزار برروی گوشی های Symbian 3 و Symbian Anna و Symbian Belle قابل نصب است.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.

اسکن کردن مطالب با گوشی – ویندوزفون

با کمک این نرم افزار شما می توانید از تمامی مدارکی که میبینید اسکن بگیرد. این اسکن ها سپس به صورت عکس بر روی تلفن همراه شما ذخیره شده و قابلیت بازبینی دارد. این نرم افزار برای تلفن هایی با سیستم عامل ویندوز فون ۸ و ۷٫۵ آماده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.