نرم افزار جدید کوست سافت ویر؛ راهکاری برای کنترل دسترسی کارکنان به داده‌های شرکتی

نرم افزار جدید کوست سافت ویر؛ راهکاری برای کنترل دسترسی کارکنان به داده‌های شرکتی

همکاران سیستم – شرکت کوِست سافت ویر (Quest Software) از عرضه راهکار امنیتی جدیدی خبر داده است که مدیران و گردانندگان کسب و کارهای مختلف به کمک آن می‌توانند هویت کسانی را که به داده‌های مهم شرکتی دسترسی دارند، کنترل کنند.
به گزارش وب سایت eweek، این راهکار در واقع پلت فرمی متشکل از چندین قابلیت است که امکان مدیریت داده‌های نامرتب را فراهم می‌کند. مدیران کسب و کارهای مختلف با تایید و کنترل درخواست‌های کارکنان برای دسترسی به اطلاعات می‌توانند از امنیت داده‌ها و اطلاعات شرکت یا سازمان متبوع خود حمایت کنند.
مدیران کسب و کارهای کاربر به کمک این راهکار می‌توانند هویت کاربرانی را که به داده‌ها و منابع شرکتی دسترسی دارند، شناسایی کنند. این پلت فرم به کاربران کمک می‌کند هر گونه فعالیتی را که بر روی داده‌های شرکتی انجام می‌شود، رصد کنند. قابلیت مهم پلت فرم شرکت کوست سافت ویر این است که می‌تواند داده‌ها را به صورت خودکار برای مدیران بررسی کند و از این طریق دسترسی کارکنان به آن‌ها را مورد کنترل قرار دهد. شرکت کوست سافت ویر کف قیمت این راهکار را ۳۵ دلار اعلام کرده است.
یکی از مدیران شرکت کوست سافت ویر درباره این راهکار گفته است: کنترل دسترسی به داده‌ها اولویت مهمی برای همه سازمان‌ها است. سازمان‌های بیشماری را سراغ داریم که همیشه بهترین کاری را که از توانشان بر می‌آید، انجام می‌دهند، اما در زمینه مدیریت داده‌های نامرتب و سازماندهی نشده با مشکل مواجه هستند.
کوست سافت ویر در حالی از عرضه چنین محصولی خبر داده است که مدتی قبل مطالعه‌ای را در همین زمینه بر روی تعدادی از کسب و کار‌ها انجام داده بود. در این مطالعه مشخص شد که ۸۶ درصد سازمان‌ها امنیت داده‌های نامرتب و سازماندهی نشده را مهم ارزیابی می‌کنند و آن را اولویت دوم سازمان و شرکت متبوع خود می‌دانند. بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز گفته بودند بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد از داده‌هایشان نامرتب و سازماندهی نشده است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.