نرم افزار مجموعه آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی عرضه می شود

  مسوول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از عرضه دو نرم افزارمجموعه آثارحضرت آیت الله موسوی اردبیلی و دیوان حافظ بر اساس آیات قرآن تا دو ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حامد باقری با اعلام این خبر گفت: مرکز نور در راستای استفاده از فن ‏آوری اطلاعات و ارتباطات برای پژوهش، آموزش و تولید نرم‏ افزارهای پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی گام بر می دارد.
مسوول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال، از عرضه دو نرم افزار جدید این مرکز تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: مجموعه آثار آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی و دیوان حافظ بر اساس آیات قرآن در دست تولید است
وی با اشاره به عرضه ۱۰۷ نرم افزار اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال قم، گفت: این تعداد نرم افزاره با موضوعات حوزوی، جامع التفاسیر، جامع الاحادیث، شاهنامه و مثنوی و مجموعه زندگی نامه های مراجع و علما در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
مسوول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی افزود: همچنین جدیترین نرم افزارهای علوم اسلامی و قرآنی تلفن همراه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال قم عرضه شد.
وی خاطرنشان کرد: مرکز نور در سراسر کشور دارای۱۰۰ شعبه است که علاقه مندان می توانند جهت دریافت نرم افزار به این مراکز مراجعه حضوری و یا برای استفاده از خدمات نرم افزاری به پایگاه این مرکز به نشانی www.noorsoft.org مراجعه کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.