نریمان خواننده پاپ به کما رفت ! +عکس

پزشک معالج این خواننده همه چیز را در حین جراحی خوب و درست و اصولی وصیف کرده و از به کما رفتن نریمان اظهار تعجب نموده است. وی از مردم هنردوست ایران خواسته….

ممتازنیوز : خواننده آلبوم «نریمان ۸۶» که چند سالی هست به دلیلی پخش ویدئوهایش از شبکه های ماهواره ای در داخل کشور ممنوع الکار است، پس از جراحی سختی که دو روز پیش روی سرش به عمل آمد، دیگر به هوش نیامد و به کما رفته. غده چرکینی در داخل سر او وجود داشت که سرگیجه های شدیدی را برای این خواننده در پی داشت و او با وجود اینکه ریسک این جراحی برای او ۵۰ – ۵۰ بود، پذیرفت زیر تیغ جراحان برود و پس از یک عمل هشت ساعته به کما رفته و حال و روز خوبی ندارد.

عکس

عکس

عکس

پزشک معالج این خواننده همه چیز را در حین جراحی خوب و درست و اصولی وصیف کرده و از به کما رفتن نریمان اظهار تعجب نموده است. وی از مردم هنردوست ایران خواسته که با دعای خیرشان، زمینه بازگشت این خواننده را فراهم آورند.

گفتنی ست که دو ساعت قبل از این جراحی خبرنگار ما با حضور بر بالین این هنرمند گپ و گفتی مفصل را با «نریمان» انجام داده که انتشار آن قطعا بازتاب های فراوانی را در پی خواهد داشت. منتظر این گفتگوی جنجالی در روزهای آینده باشید.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خواننده, نریمان, نریمان خواننده پاپ, نریمان خواننده پاپ به کما رفت, کما


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سارا:

    وای وقتی که این خبر ناگوار را شنیدم اشک توی چشام جمع شد و بی اراده گریه کردم اما وقتی دوباره خبر به هوش آمدن و خوب شدن حال نریمان را شنیدم از خوشحالی فریاد زدم و در اینجا جا دارد که بگویم نریمان خیییییییییلی دوست دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.