نزاع ۳۵۲ هزار نفر را به پزشکی قانونی کشاند/ پایتخت رکورد دار دعوا

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: ۳۵۲ هزار و ۷۶ نفر در شش ماهه اول امسال به سبب آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که حدود دو سوم این آمار مختص مردان است و بیشترین مراجعه ناشی از نزاع مربوط به تهران است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ تعداد مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی در نیمه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، سه دهم درصد کاهش یافته چرا که تعداد مراجعین نزاع در شش ماهه اول سال قبل ۳۵۳ هزار و ۲۴۹ نفر بوده است.

بر اساس این گزارش، در نیمه اول سال جاری استان‌های تهران با ۵۸ هزار و ۵۹۱، خراسان رضوی با ۳۲ هزار و ۸۰۶ و اصفهان با ۲۶ هزار و هشت نفر بیشترین و استان‌های خراسان جنوبی با یکهزار و ۸۶۳، ایلام با دو هزار و ۳۳۰ و بوشهر با دو هزار و ۶۷۹ نفر کمترین مراجعین نزاع را داشته اند.

گفتنی است در شهریور ماه امسال ۶۱ هزار و ۵۵۳ نفر به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع ۵۹ هزار و ۷۲۶ نفر بود، ۳٫۱ درصد بیشتر شده است. از کل مراجعین نزاع در شهریور امسال ۴۳ هزار و ۱۱۳ نفر مرد و ۱۸ هزار و ۴۴۰ نفر زن بودند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.