نساجی یک – پرسپولیس یک/ توقف قهرمان در قائمشهر

دو تیم فوتبال نساجی و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دو تیم فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید وطنی و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا نساجی در دقیقه ۵ توسط روح‌الله باقری به گل رسید و سپس علیپور در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

نیمه اول

نساجی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و شاگردان فکری خیلی زود مزد بازی هجومی خود را هم گرفتند. پرتاب اوت از سمت راست خط حمله نساجی باعث شد تا توپ پس از تاثیر گذاشتن عاشوری به روح‌الله باقری برسد و او پس از یک کنترل زیبا، با شوتی سرکش دروازه رادوشوویچ که چند قدمی را هم جلو آمده بود، به زیبایی باز کند.

این گل باعث شد تا پرسپولیس جلو بکشد و بارها توسط بشار رسن حملاتی را پی‌ریزی کند و سرانجام این حملات در دقیقه ۱۸ نتیجه داد. پاس در عمق زیبای رسن، علیپور را در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ کرد که برخورد مهاجم پرسپولیس با علیرضا حقیقی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. علیپور پشت توپ قرار گرفت و توانست گل تساوی پرسپولیس و دهمین گل خود در لیگ نوزدهم را به ثمر برساند.

پرسپولیس پس از این گل هم عقب ننشست و بارها توسط رسن و علیپور روی دروازه نساجی خطرآفرینی کرد اما فایده نداشت تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در این نیمه محمود فکری بارها به تصمیمات حاج ملک اعتراض داشت که بیش‌ترین اعتراض در زمان اعلام پنالتی علیه نساجی بود.

نیمه دوم

برخلاف نیمه اول، پرسپولیس نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد و از راست و چپ حملات مختلفی را روی دروازه نساجی ترتیب داد. در جدی‌ترین حمله، کرنر پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۵۵ با ارسال عالیشاه روی دروازه همراه شد که ضربه سر کنعانی‌زادگان به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این گل‌محمدی تصمیم گرفت خط حمله تیمش را تازه نفس‌تر کند و امیر روستایی را در دقیقه ۶۰ به جای مهدی عبدی به زمین فرستاد. 

در ادامه دو تیم بازی آرام و روانی را پشت سر گذاشتند و اشتباهات مهاجمان پرسپولیس باعث شد تا این تیم نتواند خطر جدی را روی دروازه حقیقی به وجود بیاورد. پس از این سرخ‌ها رو به شوت‌های از راه دور آوردند که در دقیقه ۷۰ شوت سرکش کنعانی‌زادگان با واکنش زیبای حقیقی راهی کرنر شد. رفت و برگشت در کرنر ارسال شده سرخ‌ها، با سانتر مجدد رسن همراه شد که ضریه شجاع خلیل‌زاده به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

این پایان حملات پرسپولیس نبود و این تیم دو بار می‌توانست در دقیقه ۷۹ به گل برسد. ابتدا حقیقی به زیبایی ضربه روستایی را برگشت داد و سپس شوت عالیشاه با برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.  

پس از این حملات دو تیم تا پایان بازی سودی نداشت تا ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

پرسپولیس که هفته پیش قهرمانی خود را مسجل کرده بود، ۶۶ امتیازی شد و نساجی نیز که پس از آغاز کار محمود فکری در این تیم ۷ بازی است نباخته با ۳۳ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، فرزاد زامهران، سیدمحمد میری، روح‌الله باقری، محمدمهدی نظری(۶۶- امیرحسین باباقلی)

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، حسین کنعانی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(۸۷- سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی(۶۰- امیر روستایی) و علی علیپور

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.