نسخه بازبینی ˝تمشک˝ تا پایان هفته آینده آماده می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تدوین ˝تمشک˝ آخرین ساخته سامان سالور تا پایان هفته جاری توسط هایده صفی یاری به پایان می‌رسد و کار صدا گذاری آن آغاز می گردد.

 به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ تدوین فیلم “تمشک” آخرین ساخته سامان سالور در مقام کارگردان تا پایان هفته جاری توسط هایده صفی یاری به اتمام می‌رسد و بعد از آن کار صدا گذاری و ساخت موسیقی این فیلم اغاز می گردد.

هنوز قطعی نشده که چه کسی قرار است کار صدا گذاری و ساخت موسیقی این فیلم را برعهده بگیرد و از اوایل هفته آینده بلافاصله و پس از تدوین کار صدا گذاری این فیلم آغاز خواهد شد تا فیلم در زمان مقرر به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه شود.

با پیش بینی های انجام شده تا پایان هفته آینده نسخه ای جهت بازبینی به هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه می گردد. فیلمبرداری “تمشک” اواخر مهرماه سال جاری در شمال کشور آغاز شد. تهیه کنندگی این فیلم برعهده ساسان سالور است.

مهدی پاکدل، نیکی کریمی، سمیرا حسن پور بازیگران تازه ترین فیلم سامان سالور می باشند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

“تمشک” اثری متفاوت در کارنامه سالور به شمار می رود. “آمین خواهیم گفت” فیلم قبلی این کارگردان که در سی و امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد هنوز امکان اکران عمومی پیدا نکرده است.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.