نسخه دینامیک آئودی RS7 با قیمتی فراتر از R8

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

در حالی که یک نسخه استاندارد از آئودی RS7 اسپرت بک با موتور V8 و قدرت ۵۵۲ اسب بخار تنها ۱۰۴۹۰۰ دلار قیمت دارد، نسخه ویژه ای از این خودرو معرفی شده که با همان قوای محرکه بیش از ۱۴۶ هزار دلار به فروش می‌رسد.

Audi RS7 Exclusive Dynamic

Audi RS7 Exclusive Dynamic

نسخه دینامیک از آئودی RS7 دارای پانل‌های فیبر کربن در جلوپنجره، پوشش موتور، دیفیوزر عقب، پوشش آینه‌ها و همچنین اگزوز اسپرت و کلیپرهای ترمز قرمز رند تورنادو و چرخ‌های ۲۱ اینچی براق آلیاژی است. سیستم تعلیق این خودرو با دامپرهای قابل تنظیم سه مرحله‌ای، حداکثر پویایی ممکن را برای این سدان اسپرت به همراه می‌آورد.

Audi RS7 Exclusive Dynamic Interior

Audi RS7 Exclusive Dynamic Interior

در داخل کابین، تغییرات محدودی قابل ملاحظه‌اند از جمله کمربندهای قرمز و روکش چرم Valcona با دوخت لانه زنبوری زرشکی رنگ و تریم فیبر کربن.

موتور ۴٫۰ لیتری هشت سیلندر این خودرو با یک توربوشارژر دوقلو قادر است شتاب صفر تا صدی در حد ۳٫۷ ثانیه را خلق کند. انتقال نیرو هم مانند همه مدل‌های کواترو به هر چهار چرخ صورت می‌گیرد اما در اینجا با تنظیماتی در دیفرانسیل عقب، ویژگی‌های اسپرت بیشتری قابل درک می‌باشند.

در مجموع سؤالی که باقی می‌ماند این است که با وجود ارزش بالای این خودرو، آیا پرداخت ۴۲ هزار دلار برای این مجموعه سفارشی، نسبت به مدل استاندارد RS7 معقولانه است؟

۲۷

فروردین


Audi RS7 Exclusive Dynamic


آئودی ۲۰۲۴ اسپرت سدان سفارشی


فیسبوک


۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.