نسخه موبایلی Chrome به‌روز شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نسخه موبایلی مرورگر اینترنتی Chrome برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS به‌روز شد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این نسخه تازه از مرورگر اینترنتی گوگل ابزارها و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران می‌گذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم متراکم‌سازی داده‌ها برای ابزارهای موبایلی ارایه کرد. با این قابلیت تازه صاحبان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانند حجم اطلاعات ذخیره شده روی حافظه داخلی گوشی مربوط به جست‌وجوهای اینترنتی انجام شده را کاهش دهند و در عین حال جست‌وجوی ایمن‌تری را دنبال کنند.
 
شرکت گوگل بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرده است که یک‌پنجم بزرگسالان آمریکایی جست‌وجوهای اینترنتی خود را به کمک دستگاه‌های موبایلی انجام می‌دهند و قابلیت تازه مرورگر Chrome می‌تواند کمک فراوانی به آن‌ها بکند.
 
شرکت گوگل توضیح داده است که نسخه تازه مرورگر اینترنتی Chrome مخصوص دو سیستم‌عامل موبایلی یاد شده به کاربران امکان می‌دهد پهنای باند اینترنتی خود را بهتر مدیریت کنند و اطلاعات مربوط به جست‌وجوهای اینترنتی را در حجم پایین‌تر ذخیره کنند.
 
این قابلیت سبب می‌شود تا میزان استفاده اطلاعاتی کاربران در گوشی‌های هوشمند تا ۵۰ درصد کاهش یابد و آن دسته از اشخاصی که از بسته‌های مخابراتی اینترنت حجمی استفاده می‌کنند، استفاده بیشتری از سرویس خود ببرند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.