نسخه مینی اسمارت فون اکسپریا Z1 معرفی شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

پس از معرفی اکسپریا Z1 سونی در نمایشگاه IFA2013 در برلین، خبرهای پیرامون تولید نسخه مینی این پرچم دار توسط سونی به گوش می رسید که گویا این مسئله به واقعیت پیوسته است.

بر خلاف کاربران آیفون، که ابعاد ۴ اینچی صفحه نمایش این اسمارت فون برایشان جذابیت دارد، طرفداران اندروید واکنش جالبی نسبت به نسخه های مینی پرچم دارهای اندرویدی نشان نداده اند و این مسئله را می توان از میزان فروش محصولاتی مانند نسخه مینی اسمارت فون های S4 و One به راحتی متوجه شد.

شاید سبب این مسئله ضعف سخت افزاری این محصولات نسبت به نسخه های اصلی باشد، سببی که سعی شده در نسخه مینی اکسپریا Z1 رفع شود، این محصول که روز قبل در ژاپن معرفی شد به جز صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی HD در بقیه ی موارد مانند نسخه اصلی می باشد و به همان پردازنده ۴ هسته ای ۲٫۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ به همراه رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده است.

این محصول که با نام اکسپریا Z1F شناخته می گردد، در بخش دوربین نیز از همان سنسور ۲۰٫۷ مگاپیکسلی Exmor RS و لنز G نسخه ی اصلی استفاده می کند و دارای استانداردهای IP55,58 می باشد، Z1 مینی در ۴ رنگ قرمز، لیمویی، سفید و مشکی عرضه می گردد. البته هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق آن مشخص نشده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.