نسخه نهایی ˝اشباح˝ به دفتر جشنواره ارایه شده است/˝آرایش غلیظ˝ در مراحل فنی نهایی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رسیدن یا نرسیدن؛

بحث هایی مبنی رسیدن و نرسیدن بعضی از فیلم ها به میان آمده و دفتر جشنواره برای چینش فیلم ها با مشکلاتی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ این روزها بحث هایی مبنی بر رسیدن و یا نرسیدن بعضی از فیلم ها به دفتر جشنواره فیلم فجر مطرح شده است. هنوز نسخه نهایی بعضی از فیلم ها آماده نشده  و استودیوهای تدوین و صدا گذاری روزهای سخت و شلوغی را سپری می کنند. ستاد جشنواره فیلم فجر برای برنامه ریزی و چیدمان جدول فیلم ها با مشکلات روبرو شدند و فیلمسازان نتوانستند بر سر تاریخ مقرر فیلم های خود را به دفتر جشنواره برسانند.

هرسال دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر با بحران های این چنینی روبرو می شوند، اما در نهایت فیلم ها دیر یا زود به دفتر جشنواره می رسند و اکران می شوند. یکی از بحث هایی که این روزها مطرح است بر سر دو فیلم “اشباح “داریوش مهرجویی و “آرایش غلیظ “حمید نعمت الله است.هیئت انتخاب این فیلم ها را به تماشا نشستند و “اشباح” و “آرایش غلیظ” جواز حضور در بخش مسابقه را به دست آوردند.

جهانگیر کوثری در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص این بحث ها و حاشیه ها گفت: ما فیلم را در زمان مقرر آماده کرده ایم و نسخه اصلی “اشباح” را به دفتر جشنواره فیلم فجر ارایه کردیم. فیلم برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران مشکل خاصی ندارد.

از سوی دیگر حمید نعمت الله و گروهش به شدت درگیر آماده کردن نسخه نهایی فیلم “آرایش غلیظ” می باشند و فیلم به مرحله تصحیح رنگ رسیده است.

اما شنیده ها حاکی از این است که نعمت الله پلان هایی از فیلم را به تازگی فیلمبرداری کرده است تا این بخش ها به نسخه نهایی اضافه شود. چیزی که مشخص است فیلم هایی که فیلمبرداری آنها دیر تر از فیلم های دیگر آغاز شده است به روزهای اول جشنواره نخواهند رسید و جدول جشنواره طبق روال هرسال با مشکلاتی روبرو خواهد شد و احتمال جابجایی فیلم ها فرضی محال نیست.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.