نسخه هوشمند مرورگر IE برای تشخیص فرمان‌های صوتی در کنسول Xbox One

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت پایان هفته قبل توضیحات تازهی را در مورد سیستم‌های صوتی و قابلیت‌های کنترلی حرکتی مخصوص مرورگر Internet Explorer نصب شده روی کنسول بازی تازه Xbox One منتشر کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت در بیانیه خود توضیح داد که شما در این اقدام تازه می‌توانید با روشن کردن دستگاه Kinect و گفتن کلمه Xbox، منوی اصلی مربوط به فرمان‌های صوتی را باز کنید. همچنین گفته شده است که اگر عبارت "جست‌وجو کن در …"( Browse to …) یا "کلیک کن روی …"( Click on …) با بگویید، دستگاه هوشمند عکس‌العمل مناسب را نشان خواهد داد.
 
سیستم تشخیص حرکات بدنی مخصوص کنسول بازی تازه مایکروسافت همچنین قادر است با سرعت بالاتر نسبت به کنسول Xbox 360 عکس‌العمل نشان دهد.
 
در توضیحات مایکروسافت اشاره‌ای با قابلیت‌های جست‌وجویی این کنسول بازی نشده است. اما بعضی منابع آگاه تایید کرده‌اند که در کنسول بازی Xbox One می‌توان از فرمان‌های صوتی "یک مرحله به عقب برو"، "صفحه را به‌روز کن"، "صفحات مورد علاقه را اضافه کن"، "صفحه را به سمت بالا هدایت کن" و "صفحه را به سمت پایین هدایت کن" هم استفاده کرد. زمانی که شما فرمان "کلیک کن روی…" را به زبان می‌آورید، شما کلمات قابل روئیت را ادا می‌کنید و در این شرایط مرورگر IE تمامی آن‌ها را تشخیص می‌دهد.
 
همچنین گفته شده است که شما از فرمان‌های صوتی می‌توانید برای تغییر موسیقی‌های در حال پخش و تغییر حالت تصاویر ویدیویی در حال پخش هم استفاده کنید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.