نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۵ اس اپل عرضه می شود

ممتازنیوز:

Apple-iPhone-new-model-5S

انتظار می رود که اپل از جدیدترین اسمارت فون خود، آیفون ۵اس در تاریخ ۱۰ سپتامبر رونمایی کند (این تاریخ هنوز تایید نشده است) و هر چه به این تاریخ نزدیک تر می شویم اطلاعات و جزییات بیشتری از این اسمارت فون بدست می آید. به تازگی جزییاتی از آیفون ۵ اس از سوی Ming-Chi تحلیلگر KGI که پیش بینی های دقیق وی در مورد نسل قبلی آیفون شناخته شده است، اعلام شده که می تواند جالب باشد.

براساس اعلام این تحلیلگر، انتظار می رود که اپل یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از آیفون ۵ اس را در تاریخ فوق الذکر معرفی نماید. نسخه های قبلی آیفون حداکثر تا نسخه ۶۴ گیگابایتی عرضه شده اند، ضمن اینکه آیپد ۴ اپل تنها دستگاه iOS می باشد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن وجود دارد.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به چیپ جدید A7 و رم ۱ گیگابایتی LPDDR3 اشاره نمود. تراشه جدید اپل براساس ساختار ARMv8 طراحی شده و حدود ۲۰ درصد کارآمدتر از تراشه A6 خواهد بود.

علاوه بر این، Kuo وجود دو LED Flash برروی iPhone 5S را تایید نموده است. همچنین دوربین جدید دارای دیافراگم f2.0 می باشد که بازدهی عکسبرداری در شرایط نور کم را بهتر می کند. سنسور دوربین همچنان ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همانطور که اعلام شد انتظار می رود که اپل از اسمارت فون جدید خود در تاریخ ۱۰ سپتامبر رونمایی کند.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.