نسل تازه آی پدها باریکتر می‌شوند

۰۲خردادماه،

تولید آزمایشی نسل پنجم آی پدهای ۹٫۷ اینچی اپل که با ویژگی باریکتر و سبکتر از آی پدهای قبلی عرضه می شوند در ماه ژوئیه آغاز می گردد.
به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام منابع زنجیره تأمین کالا در تایوان، آی پد نسل پنجم اپل که تازهترین سری آی پدها است تا ماه سپتامبر ( شهریورماه) وارد بازار می گردد.
این آی پد دارای صفحه نمایش رتینا ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ خواهد بود، درست همان اندازه و مدلی که در آی پد نسل چهارم به کار رفته بود، با این تفاوت که صفحه نمایش آی پد تازه روی یک لایه شیشه ای ۰٫۲ میلیمتری ساخته می گردد که نسبت به لایه ۰٫۲۵ میلیمتری دستگاه های نسل چهارم باریکتر است.
همچنین گفته می گردد که آی پد نسل پنجم دارای یک قاب باریک است. پنل لمسی این آی پد به جای اتصال G/G نسل چهارم از GF2 که تشکیل شده از یک لایه شیشه و دولایه پوشش ITO ساخته می گردد.براساس اظهارات این منابع، آی پد نسل پنجم ۲۵ تا ۳۳ درصد سبکتر از آی پدهای نسل قبلی است.
انتظار می رود که ال جی، سامسونگ و شارپ تأمین کنندگان صفحات نمایش آی پدهای نسل پنجم اپل باشند، این درحالی است که شرکت فناوری سرفیس مانتیگ تایوان قطعات مربوط به نور را تأمین می کند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.