نسل جدید آی فن و آی پد مینی رونمایی می شود.

نسل جدید آی فنهای و آی پد مینی اپل طی دو مراسم جداگانه در پاییز امسال و به ترتیب طی ماه های سپتامبر و اکتبر رونمایی می شوند.

 

iphon-ipad

 

به گزارش “۱ پارس” به نقل از مهر, آخرین محصول از تلفنهای هوشمند شرکت اپل از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است و طی مراسمی در ۱۲ سپتامبر رونمایی می شود.

 

پس از آنکه نسل جدید آی فن ها وارد بازار شد، اپل آی پد کوچکتر خود را که انتظار می رود صفحه نمایش آن از ۸ اینچ کمتر باشد، در مراسمی که برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده رونمایی می کند.

 

براساس برخی گمانه زنی ها اپل دو مراسم جداگانه برای دو دستگاه جدید iOS خود برگزار می کند چرا که به نظر می رسد هر دو دستگاه در بازار از فروش چشمگیری برخوردار شوند.

 

بسیاری از تحلیلگران این نظریه را که اپل هر دو دستگاه آی فن و آی پد مینی را طی یک رویداد واحد رونمایی می کند، مردود شمرده اند.

 

جان گروبر از Daring Fireball اظهار داشت: فکر نمی کنم که اپل بخواهد نقد و بررسی هر دو دستگاه در یک زمان صورت بگیرد ، چرا باید کانون توجه عمومی را بین دو دستگاه به اشتراک بگذارد و چرا باید دو دستگاه اپل را برای تبدیل شدن به تیتر رسانه ها در مقابل یکدیگر قرار داد؟

 

هرچه بیشتر موضوع را بررسی می کنم ، بیشتر به این نتیجه می رسم که اپل نمی خواهد مراسم رونمایی یک محصول را با محصول دیگر سهیم شود. آی فن به اندازه کافی بزرگ و جذاب است که می تواند توجه بسیاری به خود جلب کند.

 

اپل با آی فن جدید و آی پد کوچکتر دو فرصت برای تحت تأثیر قراردادن چرخه خبری فناوری در آستانه خرید فصل تعطیلات در اختیار دارد. تاکنون اپل در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

 

گوشی هوشمند آی فن است ژانویه ۲۰۰۷ توسط استیو جابز، مدیر عامل شرکت اپل، معرفی شد. آی‌فن دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵ اینچ است.

 

آی فن ۲G، آی فن ۳G، آی فن ۳GS، آی فن ۴، آی فن ۴S تلفنهای همراه شرکت اپل را تشکیل داده اند. آی فن ۴S به عنوان آخرین آی فن اپل داری دوربین ۸ مگاپیکسل امکان دریافت دستورات صوتی و پردازش هوشمند، قدرت پردازش بالاتر از مدلهای پیشین، پردازنده دو هسته ای و امکان فیلمبرداری با کیفیت full HD 1080 است.

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.