نسل جدید فتوکپی های شارپ با اسکنر تمام رنگی A3

 فتوکپی های ۱۸ ، ۲۰ و ۲۳ کپی/چاپ در دقیقه شارپ مدتی است توسط شرکت مرکز ماشینهای اداری ایران (مادیران) در بازار توزیع می شود. در مقایسه با مدل های قبلی، این دستگاه ها دارای خصوصیات پیشرفته تری بوده و طراحی پنل کلیدها و صفحه نمایش آنها نیز بسیار منطبق با خواست مشتری می باشد.

در این سری از فتوکپی ها، سرعت کپی/چاپ در دقیقه افزایش یافته و در نتیجه کپی برداری و چاپ اسناد در کمترین زمان انجام می شود. به عنوان مثال مدل سه کاره AR-X180 دارای سرعت ۱۸ کپی/چاپ در دقیقه است که نسبت به مدل قبلی خود، از سرعت بیشتری برخوردار می باشد.

وجود اسکنر رنگی از مشخصه بارز فتوکپی های جدید می باشد. با توجه به قیمت های بسیار گران اسکنرهای رنگی سایز A3، خرید دستگاههای سه کاره فتوکپی، پرینتر و اسکنر شارپ که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند، مقرون به صرفه بوده و بهترین گزینه برای استفاده در دفاتر اداری، شرکتها، مراکز آموزشی و … می باشند. نرم افزارهای اختصاصی شارپ، امکان اسکن تصاویر در برنامه هائی مانند Word وOutlook (Email) را فراهم می آورد و در صورت نصب نرم افزار جانبی، علاوه بر امکان اصلاح اسناد اسکن شده در کامپیوتر، می توان از سیستم فایل بندی و دسترسی آسان به آرشیو اسناد اسکن شده نیز بهره مند شد.

اسکنر رنگی و چاپگر مدل ۲۳ کپی/چاپ در دقیقه ((AR-X230N قابلیت قرار گرفتن در شبکه (Network) را داراست. این قابلیت تاثیر شگرفی بر صرفه جوئی در زمان و کاغذ داشته ومورد درخواست همه دفاتر اداری، شرکتها، سازمانها و ادارات می باشد.

قیمت مناسب دستگاه، مواد مصرفی و قطعات یدکی فتوکپی های شارپ، هزینه های مالکیت دستگاه را به میزان چشمگیری کاهش داده است. مزایای فوق به علاوه خدمات و پشتیبانی سراسری مادیران، موجبات اطمینان خریداران را فراهم آورده وهیچ نگرانی ازبابت فقدان و کمبود مواد مصرفی و قطعات یدکی وجود نخواهد داشت.

فتوکپی های سه کاره سری جدید شارپ، هم اکنون توسط شرکت مرکز ماشینهای اداری ایران (مادیران)، و همچنین از طریق عاملیت های رسمی و مجاز فروش شرکت، در حال توزیع می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ تماس حاصل فرموده و یا به وب سایت رسمی شرکت مادیران به آدرس  www.maadiran.com  مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

  • نقد و بررسی Panasonic TC-P55VT50 ( بهترین تلویزیون پلاسما ۲۰۱۲)
  • تلویزیون ۹۰ اینچی شارپ
  • تلویزیون قابل حمل و دارای وای فای شرکت شارپ + عکس و ویدئو
  • تلفن تاشوی SH7218U کمپانی شارپ مجهز به سیستم¬عامل آندروید در چین عرضه شد
  • برترین لوازم الکترونیکی سال ۲۰۱۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.