نسل دوم «گوگل‌ گلس» در راه است

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت

خبری ممتاز: با این‌که عینک هوشمند گوگل هیچ‌وقت به‌عنوان یک ابزار جدی و کاربردی نتوانست جایگاه خاصی به دست آورد و فروش عمده‌ای نیز نداشته، اما گوگل قصد دارد نسل جدیدی از این گجت‌پوشیدنی هوشمند را روانه بازار کند.

این محصول که قرار است۲ Google glass نام داشته باشد، بسیار سبک‌تر و البته باهوش‌تر خواهد بود. همچنین گوگل می‌خواهد با استفاده از پردازنده اینتل قدرت محصول جنجالی‌اش را ارتقا بخشد.

نسل دوم «گوگل‌ گلس» در راه است

دلیل استفاده از پردازنده‌های اینتل، محصولات جدید بسیار ریز این شرکت است که استفاده از آنها در عینک گوگل باعث می‌شود گوگل براحتی سراغ تولید محصولی کوچک و ظریف برود.

تغییر عمده دیگری که در نسل جدید عینک‌هوشمند گوگل اتفاق افتاده، بلندگوی بیرونی این محصول است. پیش از این گوگل با استفاده از یک فناوری که امواج صدا را به استخوان‌های گوش می‌رساند، پیام‌های صوتی را به مغز ارسال می‌کرد، اما انگار قرار است در عینک جدیدش علاوه بر فناوری قبلی، یک بلندگوی بیرونی‌ نیز برای این دستگاه تعبیه کند.

اکنون گوگل تعدادی پتنت جدید را برای این عینک‌هوشمند ثبت کرده است و باید در آینده‌ای نزدیک منتظر ارائه نسل جدید گجت‌پوشیدنی این غول نرم‌افزاری باشیم.

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.