نسل چهارم نکسوس در راه است

۳۱فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- گوگل همکاری‌هایی را با شرکت ال‌جی آغاز کرده است تا به کمک آن چهارمین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Nexus خود را به تولید برساند.

گوگل همکاری‌هایی را با شرکت ال‌جی آغاز کرده است تا به کمک آن چهارمین نسل از سری گوشی‌های هوشمند Nexus خود را به تولید برساند و لازم به ذکر است قابلیت‌ها و امکانات قدرتمند و قابل ملاحظه این محصول موج تازهی را بین علاقمندان به فناوری ایجاد کرده است.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌‌آرنا، البته باید اعلام کرد این گوشی هوشمند که قرار است با نام Google Nexus 4 وارد بازار شود مورد انتقاد هم قرار گرفته است و گفته می‌شود که گوگل برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و پشتیبانی از کارت حافظه microSD در نظر نگرفته است.

این طور که شایعات انتشار یافته نشان می‌دهند، شرکت گوگل گوشی هوشمند Nexus 4 را در کنفرانس Google I/O معرفی می‌کند که تاریخ برگزاری این کنفرانس ۱۵ می یعنی کمتر از یک ماه دیگر اعلام شده است.

بر اساس گزارش انتشار یافته در پایگاه خبری SidhTech، گوگل مدل به‌روز شده گوشی هوشمند Nexus 4 را همراه با سیستم پشتیبانی از شبکه LTE و شبکه مخابراتی CDMA روانه بازار می‌کند و برای آن ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

هنوز هیچ خبری رسمی در این زمینه از جانب گوگل منتشر نشده است و برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.