نسل “۱۰۰ ساله‌ها”

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سلامت > تحقیقات– یک پژوهش تازه نشان داده کودکانی که طی سال‌های اخیر iبه دنیا آمده‌اند تا ۷۰ سالگی کار کرده، تا ۵۲ سالگی بدهی‌های خود را تسویه کرده و هشت سال دیرتر از پدر و مادربزرگ‌های خود ازدواج می‌کنند

به گزارش تفسیری ایسنا، از این نسل تازه کودکان، با عنوان “۱۰۰ ساله‌های تازه” یاد می‌شود، چرا که یک سوم آنها از شانس دستیابی iبه این سن برخوردارند.

این پژوهش که توسط شرکت سرمایه‌گذاری Scottish Widows در اسکاتلند انجام شده، یک زندگی کاملا متفاوت را برای این کودکان نسبت iبه والدین و اجداد آنها پیش‌بینی کرده است.

طبق فرضیات این پژوهش، والدین این کودکان در سال ۱۹۸۳ و پدر بزرگ و مادربزرگ‌های آنها در سال ۱۹۵۷ بدنیا آمده‌اند و iبه طور متوسط این ۱۰۰ ساله‌های تازه اولین فرزندان خود را در سن ۳۱ سالگی iبه دنیا می‌آورند که دو سال نسبت iبه والدین و پنج سال از پدر بزرگ و مادربزرگ آنها دیرتر اتفاق می‌افتد.

این پژوهش همچنین انتظار دارد که نسبت فزاینده‌ای از این کودکان در آینده فرزند نداشته یا تنها iبه یکی اکتفا کنند که بسیاری سبب آن را iبها‌های بالای زندگی می‌دانند.

در حالی که پدر بزرگ و مادربزرگ‌های این کودکان در سن ۲۵ سالگی ازدواج کرده و حدود ۷۰۰۰ دلار برای ازدواج خود iبها صرف کرده‌اند، این نسل تازه در سن ۳۳ سالگی و با iبها ۶۲ هزار دلار این سنت را اجرا خواهند کرد.

بر اساس این پیش‌بینی، این نسل بر خلاف والدین خود در دهه ۲۰ عمر خود با یک فشار مالی رو iبه رو خواهند شد.

این گزارش تفسیری بر اساس مصاحبه با ۱۰۰۰ تن از والدین حاوی فرزندان زیر پنج سال و یک تحلیل ارقام اداری از اداره آمار ملی انگلیس بوده است.

گزارش فوق، یک تصویر مبهم از زندگی این کودکان در اوایل جوانی ارائه کرده است. صدساله‌های تازه در طول عمر خود با تنش‌های پس‌انداز برای اولین خانه، پرداخت بدهی‌های دانشجویی با میانگین ۸۲ هزار دلار و آغاز یک مستمری برای پرداخت طولانی‌ترین بازنشستگی در تاریخ رو iبه رو می‌شوند.

طبق پیش‌بینی‌های این موسسه، این نسل در سن ۷۰ سالگی بازنشسته می‌شوند، در حالی که والدین آنها در ۶۶ سالگی و پدر بزرگ و مادربزرگ‌های آنها در سن ۶۳ سالگی با این اتفاق رو iبه رو شده‌اند.

اگرچه این گزارش تفسیری همچنین اخطار داده که این نسل برای زندگی آرام در سه دهه پایانی عمر خود بدون کار کردن باید یک منبع مالی مناسب داشته باشند.

به گفته اداره آمار ملی، یک سوم از کودکان این کشور ۱۰۰ سالگی خود را جشن خواهند گرفت و در این میان شانس دختران هفت درصد از پسران بیشتر است.

همچنین طبق این پژوهش، نسل ۱۰۰ ساله‌های تازه برای زندگی آسوده در دوران پیری باید از ۲۵ سالگی iبه پس‌انداز بپردازند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.