نشانه های مردان دروغگو

۲۷م دیماه ،

مردان در هنگام دروغگویی نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهند که توجه به آن می‌تواند به کشف این موضوع کمک کند.

چگونه مرد دروغگو را بشناسیم

مردان در هنگام دروغگویی نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهند که توجه به آن می‌تواند به کشف این موضوع کمک کند.

دفعه بعد که شما از یک مرد سوال می‌پرسید حتما به این ۴ نشانه توجه کنید تا متوجه شوید آیا او راست می‌گوید یا در حال پنهان کردن واقعیت است.

 ۱٫او به بالا و سمت چپ نگاه می‌کند

دفعه بعد که از او سوال پرسیدید یا در مورد چیزی توضیح خواستید دقت کنید که او به چه جهتی نگاه می‌کند. اگر چشمان او به سمت بالا و راست می‌نگرد، احتمالا او در حال به یاد آوردن جواب است. اما اگر او به بالا و سمت چپ نگاه می‌کند این احتمال وجود دارد که او در حال ساختن یک جواب برای شماست.

۲٫ او چشم یا گوشش را لمس می کند

اگر یک مرد در هنگام پاسخ دادن به شما مرتبا چشم یا گوشش را لمس می‌کند اگر مبتلا به آلرژی نباشد می‌تواند نشان دهنده دروغگویی او باشد. در هنگام دروغ گفتن معمولا جریان خون به سمت صورت بیشتر می‌شود. در این هنگام بینی و گوش‌ها گرم شده و آغاز به خارش می‌کنند. به همین سبب او به طور ناخودآگاه ممکن است آن‌ها را بخاراند.

۳٫ او روی صندلی خود جابه جا می‌شود یا تکان‌های بی‌مورد می‌خورد

این تیک‌ها می‌تواند نشان دهنده عصبی بودن او باشد. اگر او در حال توضیح دادن به شما این حرکات را دارد می‌تواند نشان دهنده دروغ گویی باشد.

۴٫ او صورتش را با دستانش می‌پوشاند

در این حالت احتمالا مرد در حال دروغگویی است. زمانی که او دید شما را از دهانش مسدود می‌کند شاید نشان دهنده این باشد که او تلاش می‌کند تا از درز حقیقت به خارج اجتناب کند. به علاوه ممکن است در این حالت او با لب‌های خود را با زبانش مرطوب کند یا نگاهش را از شما دور کند. این حرکات می‌تواند نشان دهنده این باشد که چیزی او را اذیت می‌کند.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.